Vi har anskaffet oss et nytt bestillingssystem (Cabin Web), som ligger på Internett og er dermed tilgjengelig for medlemmene hele døgnet. 

Dere kan da søke på hytter til trekninger før 15 jan. for vintersesong og før 15 april for sommersesong. Ellers kan dere bestille direkte på ledige hytter ( etter trekninger ), og få bekreftelse med det samme at hytten er reservert.

Faktura vil bli sendt eller du får beskjed å overføre leiebeløp til vår bankkonto.

Det vil fortsatt være mulig å benytte telefonbestilling tlf. 917 07 127, men vi ønsker at de som har mulighet å bruke nytt bestillingssystem gjør det. Det vil spare oss i styre for mye tid, som vi bruker av fritiden vår.

NB. Selv om du ikke er bruker av hyttene ber vi om at du fyller ut opplysningene vi spør om, da dette vil gjøre det enklere å sende informasjon om Stiftelsen ” Hytteklubben NC ”, som du er medeier i.

Gå inn på nedenforstående Internettadresse:

Internettadresse: http://www.cabinweb.no/hk-nc

 

 Først vil du komme på innloggingssiden.

 

  1. Tast inn ” Brukernr. ” (ditt medlemsnr. som står foran navn på adresselapp)
  2. Skriv fullt navn
  3. Tast inn ” Passord ” (første gang bruker du ditt medlemsnr. som står foran navn på adresselapp)
  4. Klikk deretter på  ” Logg inn ”.

 

Du kommer nå inn på ” Hovedmeny ” og fortsetter med å legge inn personlige data.

 

  1. Klikk med musepeker på ” Personlig informasjon ”.
  2. Klikk så på ” Personlige data ”.
  3. Vær vennlig å fyll ut følgende data:
    1. a)      Email adresser vi kan kontakte deg på (gjerne både privat og arbeid eller til egne barn hvis du ikke har Email adresse selv).
    2. b)      Telefonnummer privat / arbeid/ evnt.mobilnr.
    3. c)      Lag ditt eget passord og bekreft med samme passord.
    4. d)      Til slutt klikk på ” Oppdater ”.

 

DU ER NÅ REGISTRERT MED DE OPPLYSNINGENE VI TRENGER.  DU KAN GÅ VIDERE HVIS DU ØNSKER  Å LEGGE INN SØKNAD ELLER BESTILLE HYTTER PÅ ”Ledige Hytter”. DU FINNER MER INFO. OM HYTTENE UNDER ”Hyttekatalog”.

 

For å legge inn søknad for trekning før 15/1 til vintersesong og før 15/4 til sommersesong klikker du på

” Registrer Søknad ” og velger periode og klikker ” OK ”

 

  1. a)      ” Tidsrom ” har to rubrikker, den første er fra dato (klikk på pil og få alternative datoer) velg riktig ”fra” dato ved å klikke med musepeker, gå til andre rubrikk som er til dato (klikk på pil og få alternative datoer) velg igjen riktig ”til” dato ved å klikke med musepeker. Og gå videre til:
  2. b)      ” Geografisk Omr. ” klikk pil ved rubrikk og velg f.eks. Fjell. Og gå videre til:
  3. c)      ” Hyttested " klikk pil ved rubrikk og velg f.eks. Suleskard. Og gå videre til:
  4. d)      ” Hytte ” klikk pil ved rubrikk og velg f.eks. 40001(Troll)-Suleskard. Og gå videre til:
  5. e)      Til slutt klikk ” Registrer ”.

 

Søknaden legger seg nå inn som registrert med prioritet 1, lager du flere søknader så vil de få prioritet 2,3,4 o.s.v. Ved trekning vil du alltid få høyeste prioritet først, som er ledig. Trenger du hjelp så ring  tlf. 91 7 0 71 27 eller  tlf. 90 11 64 52.

Vil du forandre, kan du når som helst slette søknad og  legge inn ny inntil trekning foretas.

ETTER TREKNING ER GJENNOMFØRT, KAN DU ETTER CA. 1 UKE DIREKTE-BESTILLE HYTTER SOM ER LEDIGE PÅ ” Ledige Hytter ”.

 

GODT NYTT ÅR !  

Med vennlig hilsen

 

Leiv Asgeir Klingsheim                                                                   Dato: 09.01.2004

Styret Hytteklubben NC